5 rzeczy, które wesprą promocję Twojej firmy na targach

Targi to okazja, by z informacją o działalności firmy oraz jej produktach i usługach dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. To potencjalni klienci, którzy na tego typu wydarzenia nie przychodzą przypadkiem. Każde targi poświęcone są bowiem odpowiedniej tematyce lub branży. Warto więc odpowiednio do nich się przygotować i zabrać ze sobą materiały promocyjne, które pomogą nawiązać nowe współprace.

Roll up

Wyposażeniem, bez którego nie warto wybierać się na targi, jest bez wątpienia roll up. To on przyciągnie do stoiska wzrok przechodzących obok gości i poinformuje ich o tym, czego mogą w danym miejscu się spodziewać.

Roll up na targach jest dobrym tłem dla prezentowanego towaru lub usługi. Łatwo go ustawić i przestawić w dowolne miejsce, jeśli zajdzie taka potrzeba. Nie sprawia problemów z przewożeniem – wystarczy zwinąć go do kasety i schować w ochronnym pokrowcu.

Roll up jest produktem trwałym. Przyda się więc również po zakończeniu targów. Można rozstawiać go przy różnego rodzaju konferencjach i eventach, w których firma będzie brała udział.

Stojak reklamowy

Stojak reklamowy to kolejne wyposażenie stoiska, które warto zabrać ze sobą na targi. Ustawiony przy ciągu komunikacyjnym zwróci uwagę przechodzących tamtędy osób i jako pierwszy poinformuje ich, co przygotował im wystawca.

Zadaniem, z którego stojak reklamowy spisze się wzorowo, jest poinformowanie osób odwiedzających targi o prezentowanych na stoisku produktach lub usługach. Jest też miejscem, w którym można umieścić podstawowe informacje dotyczące oferty.

Małe stojaki reklamowe przydadzą się na pulpicie przy stoisku. To dobry sposób na wyeksponowanie informacji o firmie i danych kontaktowych, z których skorzystają przyszli klienci.

Ulotka i katalog

Podstawową formą dotarcia do potencjalnego klienta z informacją o produktach lub usługach, jest ulotka. Warto więc zabrać je ze sobą na targi i wręczać spacerujących tam osób. Co powinno znaleźć się na takiej ulotce? Przede wszystkim logo i nazwa firmy, dane kontaktowe oraz krótka informacja o ofercie. Przyda się również wskazówka, jak w gąszczu wystawców zgromadzonych w hali targowej odnaleźć stoisko, o którym mówi ulotka.

Na stoisku dobrze jest umieścić katalogi, które zabiorą ze sobą potencjalni klienci i w domowym lub biurowym zaciszu zagłębią się w ofertę. Tu warto umieścić nieco więcej szczegółów dotyczących produktu lub usługi.

Gadżet z logo

Prezenty są mile widziane przez każdego. Warto więc to wykorzystać i zabrać ze sobą na targi gadżety z logo firmy. Mogą to być np. ołówki, długopisy, notesy lub słodycze.

Drukarnia Copy Shop Kraków

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

10 + twelve =