Dosyć preparowanych twarzy na plakatach?

W Wielkiej Brytanii od wielu miesięcy funkcjonuje regulacja zakazująca publikowania reklam, w których wygląd pań jest polepszany w aplikacjach graficznych, a ich buzie i ciała są zbyt znakomite. Ma to zapobiegać między innymi chorobom mentalnym pośród nastolatek, jakie masowo zapadają np. na bulimię.Przesadna troskliwość o design skierowany na zewnątrz prowadzi czasem do paranoi, nie wspominając o pustoszeniu portfela. Jakkolwiek wszystkie zabiegi upiększające stanowią poważny koszt, jakkolwiek notorycznie także trwałe uzależnienie. Wyborna agencja reklamy w Anglii niemało może przegrać na nowatorskich uregulowaniach, chyba że odszuka inne narzędzia na prezentację kobiecego ciała w kontekście polecania kremów, bądź leków na wyszczuplanie. Wymaga to większej kreatywności, by w atrakcyjny sposób przedstawić stereotypową kobietę. Strony www prestiżowych czasopism decydują się tam na komputerową obróbkę kobiecych sylwetek.Ślicznotka bez fałd może być za to przez cały czas swobodnie prezentowana w Polsce. Otóż ostatnio komisja odpowiedzialna odtrąciła pretensję znanej pani polityk, która upewniała że promocja wyrobu z udziałem lubianej gwiazdorki wielkiego ekranu wprowadza prawdopodobnych nabywców w błąd : sugerując w pewnej mierze cudowne działanie kosmetyku. A propos pomysłowych kampanii marketingowych usposobionych na bezpretensjonalność i oryginalne nastawienie do rozmaitych tematów – sprawdź więcej informacji na ten temat pod adresem grafika.biz.