Meksyk wycieczki

W to lato podjęłam decyzję, aby wyjechać na Bali wypoczynek z przyjaciółką . Zimę owszem lubimy, ale tylko podczas świąt bożonarodzeniowych i na obrazkach. Pięknie wygląda, ale niestety jest dość zimno a my uwielbiamy słońce. Postanowiłyśmy wyjechać tam, gdzie klimat jest łagodny, a słońca na pewno nam nie zabraknie. Wyspa Madera wycieczka. Po podjęciu szybkiej decyzji wykupiłyśmy wyjazdy na zamówienie. Załatwiłyśmy ostatnie formalności i w drogę. Podróż nie zdążyła nas zmęczyć, bo nie trwała zbyt długo. Wręcz przeciwnie, zgodnie stwierdziłyśmy, że latanie samolotem to świetna przygoda. Kiedy sunął w chmurach poczułyśmy wolność, a gdy samolot podchodził do lądowania widoki były niesamowite. Roślinność tworzyła barwne wielkie dywany. Po wylądowaniu pojechaliśmy do miejsca, gdzie czekały na nas ekskluzywne Malediwy hotele. Po odświeżeniu się poszłyśmy na plażę. Słońce ogrzewało nasze ciała a bryza delikatnie nas ochładzała. Tego właśnie potrzebowałyśmy. Popływałyśmy trochę, ale że kondycja nasza nie była w najlepszej formie, postanowiłyśmy poleżeć na leżakach. Na drugi dzień przewidziane były Malediwy wycieczki. My pojechałyśmy do winnicy, gospodarz zaprosił nas do piwnic, gdzie w dużych beczkach dojrzewało wino. Degustacja na której byliśmy przeciągała się, a to dlatego, że spotkaliśmy tam turystów z Polski, w kraju pracują w jednej firmie, która co roku organizuje im wyjazdy firmowe. Ich szef jest zdania, że jest to doskonała integracja, najlepsza pod słońcem. Ciekawe spostrzeżenie, przekaże tę informację mojemu pracodawcy. Oczywiście kiedy wrócę z urlopu.