Jak dodawać wpisy?

1. Należy się zarejestrować podając odpowiednio: login i e-mail.

2. Na podany e-mail zostanie wysłane wygenerowane automatycznie hasło.

3. Po zalogowaniu można zmienić hasło wygenerowane automatycznie(wybierając na panelu administracyjnym z lewej strony profil, a następnie na dole strony wpisując nowe hasło dwukrotnie).

4. W celu dodania nowego artykułu wybieramy zakładkę dodaj nowy na panelu administracyjnym z lewej strony w kategorii wpisy, uzupełniamy tytuł, treść, wybieramy kategorie i dodajemy tagi.Zatwierdzamy artykuł wybierając opublikuj.

5. Zawsze można zalogować się i edytować dodany wcześniej artykuł. Należy jednak pamiętać aby dodawane artykuły były zgodne z regulaminem.

6. Edycji wpisów dokonuje się poprzez wybranie w panelu administracyjnym zakładki wpisy. Następnie musimy odnaleźć swój wpis i kliknąć edytuj.